Cercadors de llibres electrònics (ebooks)

1. Ebook Engine: Aquest motor us connectarà amb ebooks gratuïts i llocs ebook com el Projecte Gutenberg, Archive.org, Feedbooks.com i d’altres.
  2. PDF Search Engine: Cerca de versions en PDF de llibres electrònics amb aquesta eina que també compta amb una barra d’eines de cerca del Firefox ebook.
  3. Ebooksearchengine.com: Cerca eBooks en diversos idiomes en format PDF o .doc.
  4. Google Books: Google Llibres ofereix una base de dades impressionant de llibres per a la recerca de no-ficció, ficció, poesia, autoajuda, ciència, referència i molt més. No a tots els llibres es pot accedir de forma gratuïta en text complet, però es pot trobar informació sobre com comprar-los.
  5. PDFse: Aquest és una altre cercador de textos ebook PDF, completada amb un núvol d’etiquetes, quadre de cerca per paraules clau, i un glossari alfabètic.
  6. Open Library: Aquesta versió beta de la web de codi obert afirma que te “una pàgina web per a cada llibre”, i us dóna l’opció de buscar només títols totalment digitalitzats .
  7. eLibrary: eLibrary és una bona eina per buscar obres de referència, títols d’autoajuda, llibres instructius i guies de capacitació.
  8. Bibliomania: Els no iniciats en la literatura poden navegar per obres clàssiques, com la poesia, el teatre, contes curts i novel·les, a Bibliomania.
  9. Project Gutenberg: El Projecte Gutenberg és el motor de cerca i arxiu d’originals de llibres electrònics, que s’ha especialitzat en textos antics i clàssics.
  10. Digital Book Index: Podeu buscar un munt de subcategories a les diferents seccions: autors, temes, paraules clau o editors del Digital Book Index, que té més de 100.000 títols.
  11. The Online Books Page: La Universitat de Pennsylvania, disposa d’un motor de cerca de llibres clàssics i d’obres més modernes que es poden llegir en línia, descarregar, i guardar.
  12. Etext Center: Les col·leccions de llibres electrònics de la Universitat de Virginia contenen més de 2.100 obres, des dels clàssics, la història americana, la literatura infantil i molt més.

(Extret i traduït de: 50 Cool Search Engines for Serious Readers).

Preferits/Compartir

Aquesta entrada s'ha publicat en Cercadors, Farmàcia, Llibres, Recursos electrònics i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a Cercadors de llibres electrònics (ebooks)

1. Jose diu:

Muchas gracias por la sugerencia, me lo apunto como tarea pendiente. Un saludo

2. Retroenllaç: Aventures i desventures d’un lector d’ebooks « Un que passava

3. Jose diu:

He llegado aquí a través de Bloc de Lletres. Soy el fundador del buscador de libros electrónicos: http://www.neotake.com

Quizás os interese echarle un vistazo.

• Biblioteca de Farmàcia diu:

Pues muchas gracias y felicidades por el trabajo de recopilación. Puestos a pedir, estaría bien que al usuario final se le diera alguna orientación de los diversos -demasiados- formatos existentes y de las aplicaciones idóneas para cada uno: ¿te animas? He pasado la info de tu buscador en nuestro twitter/blocfarminfo. Un saludo,

Els comentaris estan tancats.