Conferència sobre art i ciència de la complexitat i cuina catalana a la Facultat de Física

Demà dia 16 de març a les 19h tindrà lloc a l’aula Enric Casassas de la Facultat de Física la conferència «Soft Matter Science: The Art and Science of Complexity», a càrrec del professor de la Universitat de Harvard David A. Weitz.

Aquesta xerrada forma part del cicle de conferències Més Enllà de la Física: Reptes Multidisciplinaris, que organitza la Xarxa Catalana per a l’Estudi dels Sistemes Complexos amb el suport de la UB i d’altres institucions.

Al llarg de la conferència el professor Weitz parlarà de la col·laboració que duen a terme professors de ciències de Harvard i xefs de cuina catalans per oferir un curs de ciència i cuina que explora l’art i la ciència de la matèria tova, utilitzant la cuina per ensenyar aquesta disciplina.

«Soft Matter Science: The Art and Science of Complexity» serà transmès per streaming a través de UBTV.

(Font: Noticies UB)

Aquesta entrada s'ha publicat en Cuina i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.