El farmacéutico joven

Avui us volem presentar una nova publicació, la revista El farmacéutico joven. Va començar a editar-se el març d’enguany i està adreçada principalment a estudiants i nous professionals de la farmàcia, tal i com podem llegir al seu web:

El Farmacéutico Joven es una revista electrónica de periodicidad mensual para estudiantes y nuevos profesionales de la farmacia.
Hecha por estudiantes y profesores universitarios, pretende ser un medio de referencia para intercambio de experiencias e información de los jóvenes farmacéuticos que están a punto de finalizar sus estudios y los que inician su vida profesional.

Així, la revista s’estructura en les següents seccions:

• Trabajos científicos: on trobareu exemples de treballs de pràctiques tutelades, fi de carrera i postgrau
  • Fórmula magistral: on trobareu articles d’opinió de professors de pràctiques tutelades
  • En voz alta: on trobareu articles d’opinió d’alumnes
  • Salidas profesionales: on trobareu articles amb informació sobre les diferents opcions de sortides professionals
  • Farmaciapuntonet: on trobareu informació sobre els concursos públics per l’obertura de noves oficines de farmàcia i sobre la legislació al respecte
  • Manual del superviviente: on trobareu articles sobre la pràctica professional
  • Diario de un Erasmus: on trobareu articles amb informacions útils per aquells que vulguin fer una estada Erasmus
  • Asociaciones de estudiantes: on trobareu articles sobre les diferents activitats d’aquestes associacions
  • En abierto: on trobareu altres articles relacionats amb el món farmacèutic

El contingut és en accés obert, però podeu enregistrar-vos o accedir mitjançant el vostre compte de Facebook. També podeu rebre al vostre correu electrònic el sumari de cada nou número. També podeu seguir-la a través de Twitter i de Facebook.
Forma part del Comitè científic la Maria Antònia March Pujol, professora de la nostra facultat.

Aquesta entrada s'ha publicat en Farmàcia, Revistes i etiquetada amb , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a El farmacéutico joven

1. Mario Escudero diu:

Paso a informaros que en la Universidad de barcelona estarán presentando Cofares Pharmagame el próximo miércoles.
    Creo nos puede interesar a todos ya que será lo más cerca que estaremos a tener una farmacia.
    os paso el link.
    Además hay premios, equipos, padrinos, embajadores…todo muuu currado

Els comentaris estan tancats.