Beca de col·laboració amb la Facultat de Biologia i la Facultat de Farmàcia

Teniu fins el 20 de juny a les 13’30h per entregar la sol·licitud per participar en la convocatoria d’una beca de col·laboració amb la Facultat de Biologia i la Facultat de Farmàcia. Aquesta s’haurà d’entregar en una de les diferents oficines del Registre General de la UB.

Les tasques de col·laboració consisteixen en donar suport al professorat de les Facultats de Biologia i Farmàcia en la correcció d’exàmens, mitjançant l’ús d’un programari i d’una lectora òptica i en col·laborar amb el personal de suport informàtic de les aules de docència. La beca és de 20 hores en horari de matí (de 9 a 13) i de l’1 de setembre de 2012 al 31 de juliol de 2013.  Trobareu tot el que necessiteu saber en relació a la beca convocada al web de l’Ofina d’Afers Generals de la Facultat de Farmàcia.

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia UB, Farmàcia, UB i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.