El catedràtic Abel Mariné, Premi Gastronòmic Llorenç Torrado 2012

El catedràtic Abel Mariné, del Departament de Nutrició i Bromatologia de la Facultat de Farmàcia de la UB, ha estat guardonat en els Premis Gastronòmics Llorenç Torrado, en la categoria de divulgació.

Mariné és membre del Grup de Recerca Consolidat d’Amines i Poliamines Bioactives dels Aliments de la UB, integrat en l’Institut de Recerca en Nutrició i Seguretat Alimentària (INSA-UB), centre adscrit al campus d’excel·lència internacional Barcelona Knowledge Campus (BKC).

Els Premis, que porten el nom del desaparegut periodista i gastrònom Llorenç Torrado, van ser creats per l’Ajuntament de Tortosa i la Fira Tortosa com a reconeixement a professionals i empreses dels Països Catalans en les categories de cuina i restauració, producció i comerç de productes, i divulgadors que donen a conèixer la cultura gastronòmica catalana.

El lliurament dels guardons, que aquest any celebren la 2a edició, va tenir lloc en un acte institucional el passat dilluns 25 de juny al Centre Cívic de Ferreries (Tortosa).

Aquesta entrada ha esta publicada en Facultat de Farmàcia UB, Farmàcia, Premis, UB. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.