En aplicació de la disposició sobre política d’accés obert de la Universitat de Barcelona, aprovada en Consell de Govern el 7 de juny de 2011,  s’ha modificat l’aplicació Curricul@ del GREC per facilitar l’enviament i posterior inclusió al dipòsit institucional dels articles ja publicats en revistes científiques.
La presentació té per objectiu facilitar al professorat de la Facultat informació general sobre l’accés obert i el projecte a la Universitat de Barcelona, així com informació i indicacions concretes respecte a les noves funcionalitats disponibles al GREC que facilitaran la tasca al professorat.

Aquesta entrada ha esta publicada en Dipòsit Digital, Recerca. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Xerrada “Publicació de la recerca al Dipòsit Digital de la UB”: 6 de juliol a les 12h.

Els comentaris estan tancats.