“Herbarius, hortus sanitatis”: el proper concert de la Coral de Farmàcia

Aquest dimecres 11 de juliol podrem gaudir del concert Herbarius, hortus sanitatis de la Coral de la Facultat Farmàcia. El concert tindrà lloc a la parròquia de Santa Magdalena d’Esplugues de Llobregat, a les 18h.
L’obra Herbarius, hortus sanitatis, estrena absoluta de la Coral de la nostra Facultat, és del compositor Josep Ollé i Sabaté, deixeble del mestre Guinovart,  sobre un poema del farmacèutic tortosí Gerard Vergés i Príncep.
Gerard Vergés és membre de la Reial Acadèmia de Farmàcia de Catalunya des de 2001 i és autor tant d’obra lírica com de narrativa. Ha guanyat els premis Carles Riba (1981), Josep Pla (1985), el Premi Josep Vallverdú d’assaig, per la seva obra Eros i Art (1990), i el Premi de la Crítica Serra d’Or de traducció poètica per Tots els sonets de Shekaspeare  (1994). També fou fundador, amb Jesús Massip, de la revista cultural Geminis (1952-1961).

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia UB, Farmàcia i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.