Eduardo L. Mariño: «El farmacèutic té l’obligació d’informar el pacient»

Ens volem fer ressó de l’entrevista al Dr. Eduardo L. Mariño que, amb motiu del 41è Simposi Anual de la Societat Europea de Farmàcia Clínica, ha sortit  publicada avui al web-UB.
La Societat Europea de Farmàcia Clínica (ESCP) organitza aquest simposi juntament amb la Unitat de Farmàcia Clínica i Farmacoteràpia (FCFT) de la Universitat de Barcelona, que dirigeix el catedràtic de Farmàcia Galènica Eduardo L. Mariño. En l’FCFT —grup consolidat d’innovació docent de la UB i grup de recerca reconegut per la Generalitat de Catalunya—, hi conviuen professionals que es dediquen exclusivament a la universitat amb d’altres que es dediquen a la farmàcia comunitària, a la d’atenció primària, a l’hospitalària, i fins i tot, a la indústria farmacèutica. L’FCFT ha impulsat iniciatives pioneres que es poden consultar en línia, com ara l’EDEMED (sobre errors de medicació), l’INFORGER (un portal d’informació sobre l’ús correcte de medicaments per al pacient geriàtric), o l’InfoINHALER (centrat en l’ús de dispositius d’inhalació), entre altres iniciatives.
Aquest simposi tindrà lloc del 29 al 31 d’octubre a Barcelona, sota el lema “Personalized and Safe Therapy“.
Al catàleg del CRAI de la UB, podeu trobar els llibres publicats i les tesis dirigides pel catedràtic Eduardo L. Mariño buscant-lo per “autor” (Mariño, Eduardo L.). També podeu accedir a materials del Dr. Mariño publicats a la col·lecció OMADO (Objectes i Materials Docents) del Dipòsit Digital de la UB fent la cerca per autor, on trobareu informació sobre EDEMED, INFORGER i InfoINHALER.

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències, Congressos, Docència, Entrevistes, Farmàcia, UB, Webs i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.