El bar de la Facultat millora

El bar de la nostra Facultat ha rebut recentment l’acreditació com a establiment Amed. Aquesta acreditació reconeix els establiments que promocionen l’alimentació mediterrània a l’àmbit de la restauració col·lectiva. Trobareu més informació a la notícia de la UB.
A banda d’aquest reconeixement, durant els mesos de juny i juliol han comptat amb la col·laboració de dues persones, la Ma. Luisa González i l’Alfonso Reyes, que estaven realitzant un curs de formació ocupacional en Tècnic en Dietètica i Nutrició. Les seves pràctiques les havien de desenvolupar en un centre, en aquest cas el “nostre” bar, aplicant els coneixements adquirits. Les seves aportacions han estar fer una valoració nutricional des les racions dels menús oferts, suggeriments en les tècniques culinàries utilitzades, propostes per ampliar els plats oferts amb receptes saludables, entre d’altres.
Des d’aquí felicitem al bar i esperem beneficiar-nos ben aviat d’aquestes noves propostes que els han fet.

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia UB, Notícies i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.