Presentació dels finalistes del Premi UB-Ferran Adrià

El passat 10 de juliol es van presentar els finalistes de la 3a edició del Premi UB-Ferran Adrià amb Gallina Blanca, premi que la Universitat de Barcelona convoca per a treballs de recerca de batxillerat sobre Nutrició Humana i Dietètica, i Ciència i Tecnologia dels Aliments. L’acte d’entrega de premis tindrà lloc al començament del curs vinent.

Els premis atorgats són: un primer premi al treball Química tres estrelles. Físicoquímica de la cuina molecular, dues mencions honorífiques per  als treballs Estudi sobre la influència del procés de panificació en la conservació del pa comú i Aprenem a menjar, aprenem a viure. Quina influència tenen els menús escolars dels centres acadèmics d’Esplugues de Llobregat en l’obesitat infantil?, i un accèssit de l’Agència Catalana de Seguretat Alimentària (ACSA) per al millor treball relacionat amb la seguretat alimentaria Recongelar, una «R» poc recomanable.

Entre el jurat podem citar Màrius Rubiralta, director del Campus de l’Alimentació de Torribera i Abel Mariné, catedràtic del Departament de Nutrició i Bromatologia de la Universitat de Barcelona, junt amb representants d’altres institucions relacionades amb la temàtica. Podeu ampliar la informació a la notícia de la UB.

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, CTA, Nutrició, Premis i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.