Campus de l’Alimentació, un projecte pioner

Ahir es va publicar a les noticies d’actualitat de la UB una àmplia noticia sobre el Campus de l’Alimentació de Torribera, projecte pioner en el sector alimentari situat al campus universitari de Santa Coloma de Gramenet.

Aquest projecte que va tenir el seu inici a l’acord signat l’any 1995 entre la Diputació de Barcelona, l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet i la mateixa Universitat,  es troba actualment, amb el nomenament del catedràtic Màrius Rubiralta com a Director, en l’etapa de consolidació i desenvolupament .

El proper curs acadèmic 2012-13, a més dels Graus en Nutrició Humana i Dietèticai Ciència i Tecnologia dels Aliments que s’imparteixen des del curs 2010-11, també s’ofertarà el màster deSeguretat Alimentària(UB, UAB i Agència Catalana de Seguretat Alimentària).

D’altra banda, els edificis Gaudí (dedicat a la recerca) i Verdaguer (dedicat a la docència i l’atenció a l’estudiant) acolliran bona part del professorat i del personal investigador de la Facultat de Farmàcia, i la direcció i la secretaria de l’INSA-UB.

Per llegir la noticia completa cliqueu aquí.

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, CRAI, CTA, Nutrició, UB i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.