Sessions d’acollida per a l’alumnat de primer de grau: “Conèixer el CRAI Biblioteca de Farmàcia”

Es convoca tot l’alumnat de 1r de grau a assistir a la sessió informativa “Conèixer el CRAI-Biblioteca de Farmàcia”. L’objectiu d’aquesta sessió és presentar els principals recursos i serveis disponibles: el servei de préstec, eines de cerca d’informació bibliogràfica, recursos electrònics, aules de treball en grup, etc.

Treure partit d’aquests i altres recursos del CRAI (Centre de Recursos per a l’Aprenentatge i la Investigació) és imprescindible per encarar amb èxit els estudis universitaris. Per aquest motiu, l’assistència és considerada altament recomanable.

Conèixer el CRAI Biblioteca de Farmàcia

Aquesta entrada ha esta publicada en Farmàcia, Serveis biblioteca, Sessions de formació. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.