Participa a les Beques Fundació Alícia 2013

Com cada any la Fundació Alícia obre el programa de beques per cursar pràctiques a la seva institució, adreçades a estudiants que estiguin matriculats a qualsevol universitat o escola que pugui formalitzar un conveni de pràctiques amb la Fundació.

L’objectiu de les beques és la participació i formació dels estudiants, proporcionant-los accés a  mètodes de recerca culinària, rigor científic i coneixements associats a la cuina, amb els bons hàbits alimentaris com a base. El programa comprèn les àrees associades a la cuina des del punt de vista de la ciència, la tecnologia, la salut, la producció d’aliments des de l’hort, així com la seva divulgació  i el seu consum.

La durada de les beques, que tindran lloc a la seu de la Fundació de dilluns a divendres de 9:00 a 17:00h, és de 4 mesos, amb 3 períodes al llarg de l’any 2013, compresos entre gener i abril, maig i juliol i setembre i desembre. Les inscripcions per al primer període ja s’han tancat, però les dels altres 2 torns s’obriran 6 mesos abans de l’ inici de cada beca.

Aquesta entrada ha esta publicada en Alimentació, Beques, Ciència. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.