S’ha publicat el llibre electrònic “Recent Advances in Pharmaceutical Sciences II”

Encara no fa un any que us parlàvem de la publicació del llibre electrònic “Recent Advances in Pharmaceutical Sciences“, que recollia els Seminaris de Recerca que van tenir lloc l’any 2010 a la Facultat de Farmàcia. Doncs bé, ara s’ha publicat un segon volum que compila els Seminaris de Recerca de l’any 2011: “Recent Advances in Pharmaceutical Sciences II“, editat pel president de la Comissió de Recerca de la nostra Facultat, el Dr. Diego Muñoz-Torrero, i dos membres d’aquesta Comissió, els Drs. Diego Haro i Joan Vallès. S’ha publicat a l’editorial Transworld Research Network i és accessible des del web de l’editorial i el web de recerca de la Facultat de Farmàcia. Així mateix, aquest nou E-book es publicarà al dipòsit digital de la Universitat de Barcelona, com també es farà amb el primer.

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia UB, Farmàcia, Recerca, Recursos electrònics i etiquetada amb , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.