La Unitat de Farmàcia Clínica i Farmacoteràpia de la UB s’incorpora al Fòrum d’Atenció Farmacèutica de Farmàcia Comunitària

forumatencix.JPG_417816152La Unitat de Farmàcia Clínica i Farmacoteràpia de la UB, dirigida pel catedràtic Eduardo L. Mariño, del Departament de Farmàcia i Tecnologia Farmacèutica de la nostre Facultat, s’ha incorporat al Fòrum d’Atenció Farmacèutica de Farmàcia Comunitària(Fòrum AF-FC). Aquesta entitat, impulsada pel Consell General de Col·legis Oficials de Farmacèutics, té com a finalitat contribuir a implantar els serveis d’atenció farmacèutica (dispensació, indicació i seguiment farmacoterapèutic) en les oficines de farmàcia, posant atenció en el paper present i futur dels professionals de la farmàcia comunitària.
Les altres entitats que constitueixen el fòrum són el Consell General de Col·legis Oficials de Farmacèutics, la Fundació Pharmaceutical Care, la Societat Espanyola de Farmàcia Comunitària (SEFAC) i el Grup de Recerca d’Atenció Farmacèutica de la Universitat de Granada.

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia UB, Farmàcia, Salut i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.