Es llegeix la primera tesi al Campus de l’Alimentació

lectura_tesi_j_torrensLa tesi titulada “Contribución al estudio de los factores que determinan el aroma del cava”, de Jordi Torrens s’ha convertit en la primera que s’ha presentat al Campus de l’Alimentació de Torribera. Dirigida per les doctores Susana Buxaderas, Elvira López-Tamames i Montserrat Riu-Aumatell, la tesi forma part del programa de doctorat “Medicaments, Alimentació i Salut” del Departament de Nutrició i Bromatologia.

A la lectura i defensa de Torrens, que va tenir lloc a l’edifici de recerca (Gaudí) el passat 14 de febrer, hi van assistir un nombrós grup de personal docent i investigador, així com familiars i membres del laboratori de Freixenet, on Torrens desenvolupa la seva feina. El jurat estava format pels professors Juan Cacho, Catedràtic de Química Analítica i Professor Emèrit de la Universitat de Saragossa, Josep Guasch, Catedràtic del Departament de Química Analítica i Química Orgànica i Professor Emèrit de la Universitat Rovira i Virgili i Màrius Rubiralta, Catedràtic de Química Orgànica de la Facultat de Farmàcia i director del Campus de l’Alimentació de Torribera.

La lectura coincideix amb la posada en marxa de la recerca al Campus de l’Alimentació.

Aquesta entrada s'ha publicat en Campus de l'Alimentació de Torribera, Recerca i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.