Dia Internacional de la Dona

Dia Internacional de la DonaAvui 8 de març es celebra el Dia Internacional de la Dona. La feina a les biblioteques ha estat tradicionalment femenina i tot i que avui en dia comptem amb molts companys homes, els CRAI Biblioteca de Farmàcia i CRAI Biblioteca del Campus de l’Alimentació de Torribera s’hi volen sumar a aquesta celebració.

La Universitat de Barcelona compta amb una Unitat d’Igualtat i a cada Facultat també té una Comissió d’Igualtat. La de la Facultat de Farmàcia acull la mostra “Una literatura pròpia, dones escriptores” que es pot veure fins el proper dia 13.

Entre els nostres fons us destaquem algunes obres sobre dones i ciències de la salut:

I també amb el recull monogràfic elaborat pel CRAI Biblioteca del Pavelló de la República sobre el 8 de març, Dia Internacional de la Dona.

Feliç dia a totes les dones!

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.