UBica’t i vine a fer un màster a la UB

Oferta UBLa Universitat de Barcelona ha creat una nova Oficina d’Informació dels Màsters Oficials, que s’ubica al Pavelló Rosa, al Recinte de la Maternitat (Travessera de les Corts, 131-159. Telf. 934 034 400. master.oficial@ub.edu), en  el marc de la unitat d’Organització i Atenció a Estudiants i Centres. Així mateix, publica una nova pàgina al seu web, sota l’epígraf ‘Màsters i postgraus’ i Màsters oficials en l’EEES, on es recull la informació, administrativa i docent, sobre la oferta de màsters oficials per al curs 2007-2008. Es poden formular consultes omplint un formulari a la Bústia de consultes de màsters oficials.

Podeu consultar més oferta de Màsters i Cursos Virtuals a: Universidad de Barcelona Virtual : Varias Escuelas Virtuales Especializadas

Aquesta entrada s'ha publicat en Docència, Farmàcia i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.