Novetats al nostre Àlbum de fotos

quimipharmaEl nostre Àlbum de fotos va creixent: ja podeu contemplar unes fotos de la sessió de presentació de productes, Elsevier’s QuimiPharma day, que es va cel·lebrar a la nostra biblioteca el passat 21 de març, i a la que van assistir la responsable de la Gestió de la col·lecció del CRAI, bibliotecàries de les dues biblioteques organitzadores, Farmàcia i Física i Química, i professors, investigadors i alguns alumnes, fins a omplir l’aula d’informàtica: uns 20-22 assistents. La sessió va tenir dues parts: una formativa, molt pràctica i profitosa, sobre el portal ScienceDirect i les noves funcionalitats que ofereix als subscriptors -entre els quals, el CRAI-, i una segona, més teòrica, on es va explicar amb detall tot el què inclou Discoverygate -el què tenim subscrit i el què en aquests moments tenim com a Recursos electrònics en prova. A la pausa de mig matí, un esmorzar, cortesia d’Elsevier. I al final, uns premis (reproductors MP3 o Pen drivers) pels guanyadors dels exercicis pràctics al portal de ScienceDirect. En resum, una sessió molt interessant i ben acollida pels nostres usuaris que ens anima a organitzar-ne més!

Aquesta entrada s'ha publicat en Bases de dades, Farmàcia, Sessions de formació i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Novetats al nostre Àlbum de fotos

1. biblioteca ha dit:

Hola!
    Espero que no ens denunciïs per violar la teva intimitat… (;-) Sembla que vas ser una de les guanyadores del concurs! Ens alegrem de que t’agradés la sessió (buffet inclòs!): esperem fer-ne de tant en tant.
    Aprofito per destacar el que tu aportes: la importància de la formació en la cerca d’informació per als estudiants i futurs professionals. Des del CRAI és un tema que ens preocupa i ocupa des de fa molt de temps (Assignatura de lliure elecció Fonts d’informació en…, Formació d’usuaris: http://www.bib.ub.edu/serveis/formacio-usuaris/, Confecció de materials: Presentacions, guies, manuals : http://www.bib.ub.edu/biblioteques/farmacia/presentacions-guies/). I ens preocupa molt més ara, amb l’adaptació a Bolònia.
    Només falta que els usuaris, o sigui vosaltres, no cerqueu la formació en el moment en què el què necessiteu és la informació!

2. Ruth ha dit:

Hola!
    Jo vaig ser una de les poques (glubs!) estudiants que hi va assistir i vaja…no sabia que hi havia una àlbum de fotos…

Una de les assignatures de la carrera que estic fent (Química) tracta de com ser hàbil en el moment de cercar informació quan fas recerca i en quines bases de dades pots trobar articles relacionats amb allò en què estàs treballant. Després de fer-la, vaig poder aplicar els coneixements en més d’una assignatura, cosa que, si més no, em va donar certa satisfacció.

És per això que vaig decidir apuntar-me a aquesta jornada i, la veritat és que, tant la presentació de ScienceDirect, com la resta (xPharm, PharmaPendium…) va estar força bé, tot i que al noi de DiscoveryGate costava força seguir-lo!

Passar tot un matí tancada en una aula va tenir la seva recompensa: un break per esmorzar amb uns croissantets deliciosos, aprenentatge de noves eines de cerca, soltura en buscar a les bases de dades i… un pen drive!

Els comentaris estan tancats.