“Jornadas Nacionales de Dermofarmacia 2007”

Programa JNDEls propers dies 31 de maig i 1 i 2 de juny tindran lloc a Vigo les Jornadas Nacionales de Dermofarmacia, organitzades pel Consejo General de Colegios Oficiales de Farmacéuticos, en concret la vocalia de Dermofarmacia, amb la col·laboració del Colegio de Farmacéuticos de Pontevedra. El lema d’aquestes jornades és “Las edades de la piel” (fisiología, problemes estètics i solucions cosmètiques).

Hi participaran dos professors de la nostra Facultat, del Departament de Farmàcia i Tecnologia Farmacèutica, la Dra. Ana C. Calpena Capmany, que serà ponent de la conferència “De la mascarilla cosmètica al parche transdérmico” i el Dr. Alfonso del Pozo Carrascosa, membre del Comité Científico de la Vocalía de Dermofarmacia, que presentarà la conferència “Arrugas y neuropéptidos” i actuarà com a moderador a la presentació dels pòsters. El Dr. Del Pozo és co-director del Màster en Dermofarmàcia i Cosmetologia que s’imparteix a la Facultat.

Podeu consultar la Subguia de Farmàcia: Dermofarmàcia i Cosmetologia per més informació sobre recursos a la biblioteca i a Internet.

Aquesta entrada ha esta publicada en Conferències, Congressos, Farmàcia. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.