Nova revista subscrita: Journal of GXP compliance

GXP

La biblioteca ha iniciat una nova subscripció d’una revista en format paper, a través del distribuïdor Swets, Journal of GXP compliance, des del número 3, del volum 11 del 2007.  Podeu accedir als sumaris electrònics. Aquesta publicació és continuació del Journal of CGMP compliance.
La biblioteca té subscrita a més, el Journal of validation technology, també en format paper, del mateix institut. També podeu accedir als sumaris electrònics d’aquesta publicació.
Totes dues publicacions són de l’Institute of Validation Technology. Aquesta institució, d’àmbit nord-americà, està dedicada a l’expansió del coneixement pels professionals de la validació de les empreses regulades per la Food and Drud Administration (FDA).

Aquesta entrada s'ha publicat en Farmàcia, Revistes i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.