Fundació Triptolemos

Triptolemos Si fa uns dies us presentàvem la Fundació Alícia, avui us volem donar a conèixer una altra fundació dins de l’àmbit alimentari. La Fundació Triptòlemos per al desenvolupament agroalimentari va nèixer com un espai de diàleg entre tots els actors d’aquest àmbit, des dels productors d’aliments fins als consumidors finals, que en som tots. El seu objectiu és reforçar la qualitat, la seguretat i la confiança en aquest sector, basada en una recerca de qualitat i de prestigi. Per això en són patrons diverses universitats de tot l’estat, incloent les catalanes Universitat de Barcelona, Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat de Girona, Universitat de Lleida, Universitat Politècnica de Catalunya i Universitat Rovira i Virgili.
Cal destacar la possibilitat de consultar a través de la seva pàgina web el Catàleg de la investigació en el sector alimentari 2006, organitzat en els 13 sectors d’Alimentaria. La consulta es pot realitzar a través d’un formulari d’interrogació o a través del mapa d’Espanya per accedir-hi per províncies.
La fundació ha participat en l’edició de dues obres que es poden consultar a la nostra biblioteca. La primera és Alimentos: la conquista humana, una obra que repassa la història de la nutrició. La segona és Alimentos, ¿qué hay detrás de la etiqueta?, un llibre de divulgació científica que tracta aspectes de la indústria alimentària, la qualitat i el consum d’aliments.

Aquesta entrada ha esta publicada en Alimentació, Aliments, CTA, Nutrició. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.