Els arbres dels carrers de Barcelona

GinkgoLa Universitat de Barcelona ha publicat, amb col·laboració amb l’Institut Municipal de Parcs i Jardins, la guia Els arbres dels carrers de Barcelona. L’obra és fruit del treball del professor Jaume Llistosella, del Departament de Biología Vegetal de la UB, i d’Antoni Sánchez, conservador de l’herbari, també de la UB. La guia, escrita en castellà i català, inclou fitxes i làmines de les 81 espècies més representatives de la ciutat.
Destaca per la qualitat de les seves imatges, que no són fotografies, sinó escanejaments tractats digitalment amb posterioritat. El resultat és la reproducció de les fulles, els fruits i les flors a tamany natural. Aquest fet la converteix en una eina de reconeixement d’alta qualitat.
A la biblioteca de Farmàcia trobareu tot un seguit d’obres sobre arbres, entre les que es troben altres guies, tesis doctorals i obres de divulgació.

Aquesta entrada s'ha publicat en Farmàcia i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.