Nova edició del Martindale en castellà

MartindaleLa biblioteca acaba d’adquirir la segona edició de Martindale: guía completa de consulta farmacoterapéutica, que és traducció de la 34a edició de la mateixa obra, però en la seva versió anglesa.
Martindale és una de les obres de referència més importants en l’àmbit de la farmacoteràpia. Aquesta nova edició inclou més de 5000 monografies de fàrmacs i medicaments amb un total de 110000 especialitats farmacèutiques. En l’àmbit de les plantes medicinals, inclou 200 monografies i 5000 especialitats farmacèutiques. A banda, l’obra també inclou informació sobre tractament de les malalties, identificació de medicaments, la seva equivalència local i laboratori fabricant i informació sobre altres substàncies com medicaments d’ús veterinari, radiofàrmacs o excipients farmacèutics entre d’altres. Consulteu el sumari de l’obra.
L’obra es pot consultar a la biblioteca en format paper. La localitzareu a la prestatgeria sota la signatura 615.11(100) Mar. I també es pot consultar en format electrònic, a través de l’enllaç que trobareu al registre bibliogràfic de l’obra. La consulta de l’obra en format electrònic des d’ordinadors que es trobin fora de la UB està restringida als membres de la seva comunitat universitària. Recordeu les instruccions per accedir als recursos electrònics des de fora la universitat.

Aquesta entrada s'ha publicat en Farmàcia, Llibres, Medicaments, Novetat destacada, Recursos electrònics i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.