Convocatòria del XXXVIII Premi Fundació Uriach d’Història de la Medicina

UriachLa Fundació Uriach 1838 atorga anualment un premi d’àmbit internacional per tal d’impulsar els estudis sobre el passat de les Cièncicies Mèdiques. Podeu consultar tota la informació sobre la Convocatòria del XXXVIII Premi Fundació Uriach d’Història de la Medicina a: http://www.fu1838.org/premis.php. L’estudi guanyador a la convocatòria de l’any 2006 fou publicat a la revista Medicina e Historia: Átomos para la Paz… y para la Medicina: la popularización de las aplicaciones médicas de la energía nuclear en España, de Alfredo Menéndez Navarro.

Aquest web té continguts interessants, com ara el Fons Gràfic. Com a curiositat, l’Arxiu fotogràfic inclou la foto de la Visita dels alumnes de la Facultat a una de les seus d’Almirall a Barcelona. Us hi reconeixeu?

Visita alumnes

Més recursos sobre Història de les Ciències de la Salut: Subguia de Farmàcia: Història de la farmàcia i Subguia de medicina : Història de la medicina.

Aquesta entrada s'ha publicat en Articles, Farmàcia, Història, Premis i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.