Concerts a la UB: La Simfònica al Campus de Pedralbes Sud

OSV

No tot ha de ser estudiar, cerca informació, fer recerca… A la Universitat de Barcelona també podem gaudir de moltes activitats lúdiques, culturals, i nosaltres us informarem d’algunes d’elles de tant en tant. Si us agrada relaxar-vos en un ambient tranquil i escoltar creacions de músics com ara Wagner o Beethoven no cal que aneu gaire lluny: el proper dimarts dia 2 d’octubre, a les 8 del vespre, l’Orquestra Simfònica del Vallès, dirigida pel mestre Albert Argudo, ens ve a oferir un Concert Simfònic d’Inauguració, a l’Atri Solar” de la Facultat de Física i la Facultat de Química. L’entrada és gratuïta, però l’aforament és limitat.

Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.