Acte de lliurament de la XX Edició dels ‘Premios Ediciones Mayo’

Premios Mayo 2007Aquest any Ediciones Mayo cumpleix 25 anys. I l’empresa editora, entre d’altres publicacions de 7 Días Médicos i El Farmacéutico, ho ha cel·lebrat amb una festa especial on s’han lliurat els seus premis anuals corresponents a 2007. Entre els guardonats, l’eminent doctor Joan Rodés Teixidor (entrevista a Universia, amb foto), director general de l’Hospital Clínic de Barcelona i creador i director de l’Institut d’Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer (IDIBAPS) i la doctora Carmen Peña López, farmacèutica, per la seva tasca com a Secretaria General del Consejo General de Colegios de Farmacéuticos (entrevista a PRFarmacia, amb foto).

Aquesta entrada s'ha publicat en Farmàcia, Premis i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.