Conferència de recerca a la Facultat

La propera conferència de recerca d’aquest curs tindrà lloc el proper dimarts, 30 d’octubre, Pseudoalteromonas Antarctica les 12:30 h. a l’Aula 5. La impartirà la Dra. Mª Elena Mercadé Gil, del Departament de Microbiologia i Parasitologia Sanitàries, Àrea de Microbiologia. El títol és Nuevos microorganismos de origen antártico. Labor del profesor Jesús Guinea.

El catedràtic d’aquesta facultat, Dr. Jesús Guinea Sánchez, ens va deixar justament farà un any el proper dilluns 29 de setembre, després d’una llarga i fecunda vida dedicada a la recerca i la docència en el camp de la Microbiologia.
El professor Dr. Gaspar Lorén, col·laborador i amic, li dedicà un emocionat record a la revista Actualidad SEM, editada per la Sociedad Española de Microbiología (SEM). Podeu trobar alguns dels nombrosos i destacats treballs del seu equip, especialment en el camp d’aquesta conferència, referenciats a bases de dades com BIOSIS Previews o a Google Scholar, o citats a un número del Boletín de la Real Sociedad Española de Historia Natural. Sección Biología.

Les Dres. Elena Mercadé, Nuria Bozal i Mª Jesús Montes -que fóren deixebles, companyes i col·laboradores del Dr. Guinea- ja participaren en el darrer Congrès de la SEM, en el Symposium 9. Biodiversidad en ambientes extremos. In memoriam de Jesús Guinea (Grupo de Taxonomía, Filogenia y Biodiversidad) amb la presentació ‘Nuevos microorganismos de origen antártico: labor de un gran científico‘.

Podeu consultar una tesis en xarxa sobre el tema a TDX.
I us recomano un bloc sobre biofilms.

Aquí trobareu tota la informació referent a les conferències de recerca de la facultat.

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències, Farmàcia i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.