Conferència de recerca a la Facultat

cancerLa propera conferència de recerca d’aquest curs tindrà lloc el proper dimarts, 20 de novembre a les 12:30 h. a l’Aula 5. La impartirà la Dra. Gemma Llaverias, del Departament de Farmacologia i Química Terapèutica. El títol és Dieta, nivells de colesterol plasmàtic i càncer.

Articles de Gemma Llaverias a PubMed.

Documents sobre ‘Dieta I Càncer‘ o ‘Nutrició I Càncer‘ al CRAI. De tots els llibres que tenim al CRAI us destaquem:

També us destaquem aquestes recomanacions: American Cancer Society Guidelines on Nutrition and Physical Activity for cancer prevention: reducing the risk of cancer with healthy food choices and physical activity, aquest -entre moltíssims- web: Answers About Nutrition & Cancer i aquesta entrada al blog Biosingularity.

Aquí trobareu tota la informació referent a les conferències de recerca de la facultat.

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, Conferències, Farmàcia i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.