El Dr. Jordi Camarasa, professor de la nostra facultat, nou president de la Societat Catalana de Farmacologia

AnfetaminesEl Dr. Jordi Camarasa García, catedràtic de Farmacologia del Departament de Farmacologia i Química Terapèutica de la facultat ha estat escollit nou president de la Societat Catalana de Farmacologia, que pertany a l’Acadèmia de Ciències Mèdiques i de la Salut de Catalunya i Balears. La seva tasca universitària ha estat centrada en la neurofarmacologia dels derivats amfetamínics.

Cerca a RxList per ‘amphetamines

Documents amb autoria del Dr. Camarasa al Catàleg del CRAI
Articles seus al Google Scholar

Web del grup de Recerca Neurotoxicitat/Neurofarmacologia dels derivats amfetamínics

Aquesta entrada s'ha publicat en Farmàcia, Notícies i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.