Ferran Adrià, doctor honoris causa per la Universitat de Barcelona

Honoris causaEl proper dia 17 de desembre tindrà lloc la cerimònia on s’investirà doctor honoris causa al Ferran Adrià, al Paraninf de la Universitat de Barcelona. La proposta per a aquesta concessió va partir de la Facultat de Química. Aquest reconeixement s’afegirà a la llarga llista de guardons d’aquest cuiner. Podeu llegir tota la informació relacionada amb aquest esdeveniment a la notícia dels Comunicacions UB.
Del Ferran Adrià ja hem parlat en altres ocasions en aquest blog: quan vam informar sobre la Fundació Alícia, de la qual n’és president del Consell Assessor i també perquè va prologar l’edició anglesa de l’obra 1080 receptes de cuina.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.