RECERCAT

Recercat

Aprofitant que el passat 19 de novembre es va signar el conveni de col·laboració entre l’IRTA (Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries) i el CBUC (Consorci de Biblioteques Universitàries de Catalunya) per a la participació del primer al dipòsit Recercat, us en parlarem d’ell.
Recercat, dipòsit de la recerca de Catalunya és, tal i com el seu nom indica, un dipòsit digital on les institucions participants aboquen els seus documents, amb la finalitat de difondre’ls i presevar-los. Quins tipus de documents s’emmagatzemen al Recercat? Doncs preprints, comunicacions a congressos, informes de recerca, working papers, projectes de final de carrera i d’altres.
Actualment hi participen en aquest dipòsit totes les universitats públiques de Catalunya, diversos organismes interuniversitaris, altres institucions de recerca i culturals i l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca.
El millor és que hi entreu i proveu de fer cerques en l’àmbit que us interessi. A més, us podreu enregistrar per estar al cas de novetats i per crear-vos el vostre dipòsit a mida.
I què haig de fer si vull participar al Recercat? Us haureu de posar en contacte amb el CRAI per tal de publicar els vostres documents en aquest dipòsit.
Recercat no és però l’únic dipòsit digital en el que participa la UB.

Aquesta entrada s'ha publicat en CRAI, Recursos electrònics i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a RECERCAT

1. Pilar ha dit:

T’has de posar en contacte amb la Montse Aguasca perquè et doni d’alta al servei.

2. Precisament ahir i avui estem assistint els bibliotecaris a unes reunions informatives sobre els dipòsits digitals en què participem. Crec que demà podrem respondre amb més exactitud la teva pregunta. I gràcies pels ànims: visita’ns sovint!

3. Em sembla un recull molt interesant però volia saber si tots els Projectes Finals de Carrera i els Masters Experimnetals que es fan a la UB son lliurats a la Biblioteca en versió electrónica, tal com es fa amb les tesis, per tal de poder-los digitalitzar.
    Aprofito per felicitar i animar a les persones que manteniu aquest blog tan actiu en un entorn malhauradament tan inactiu!!!
    Ànim!!!
    Moltes gràcies

Els comentaris estan tancats.