Conferència de recerca a la Facultat

PomesLa propera conferència de recerca d’aquest curs tindrà lloc el proper dimarts, 11 de desembre a les 12:30 h. a l’Aula Magna. La impartirà el Dr. Francesco Visioli. El títol és Mediterranean diet: between nutrition and pharmacology.
El Dr. Visioli és el coordinador tècnic del Laboratory of Lipid Pharmacology and Nutrition del Dipartimento di Scienze Farmacologiche, de la Univesità degli Studi di Milano. Podeu consultar alguns articles del Dr. Visioli i també altres publicacions fruit de la recerca d’aquest laboratori.
La dieta mediterrània és un tema del què ja hem parlat en aquest blog.

També podeu trobar informació relacionada a la Guia general de Ciència i Tecnologia dels Aliments

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia podeu consultar tota la informació referida a les conferències de recerca del curs 2007/2008.

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, Conferències i etiquetada amb , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.