Conferència de recerca a la Facultat

LorgerilLa propera conferència de recerca d’aquest curs, i l’última abans del període vacacional nadalenc, tindrà lloc el dimarts dia 18 de desembre a les 12:30 h a l’Aula Magna. La impartirà el Dr. Michel de Lorgeril. Tal i com passava la setmana anterior la dieta mediterrània continua sent la protagonista. El seu títol és Mediterranean diet: cardiovascular diseases and cancer: epidemiological and clinical data trial.
El Dr. De Lorgeril és membre del Laboratoire TIMC-IMAG, pertanyent al Centre National de la Recherche Scientifique de França, i desenvolupa la seva activitat dins del grup PRETA (Physiologie Respiratoire Experiméntale Theorique et Apliquée), de l’esmentat laboratori.
Podeu consultar alguns articles del Dr. De Lorgeril.

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida a les conferències de recerca del curs 2007/2008.

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, Conferències, Farmàcia i etiquetada amb , , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.