Pollastre “pota blava”

Avui us volem recomanar un web molt apropiat per aquest dies que s’acosten en què segurament oblidarem aquesta ‘dieta mediterrània’ de la què tant us parlem aquí, i ens deixarem portar pel costum i la gula, degustant, per exemple, un deliciós pollastre pota blava o pollastre del Prat. Fa uns dies en parlava El Periódico (26/11/2007), en un article titulat La ciència analitza els secrets íntims del pollastre pota blava, on es recullen les opinions de Lorenzo Álvarez, doctor veterinari i professor de l’Escola Superior d’Agricultura de BarcelonaUniversitat Politècnica de Catalunya (ESAB) de la (UPC), i Amadeu Francesch, doctor en Biologia i responsable de genètica avícola de l’Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries (IRTA) que avalen, des del punt de vista científic, les qualitats d’aquests tipus de pollastre.

pollastre

Podeu trobar molta informació -per exmple, receptes– al web www.pollastredelprat.org. Què us pensàveu, que els pollastres no tenien webs? Doncs en tenen!

Apa, bon profit i bones digestions!

Aquesta entrada s'ha publicat en Aliments, Notícies, Nutrició i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.