Nou portal del Centre de Documentació de Biodiversitat Vegetal

Planta herbari

Us informem que el nou Portal del Centre de Documentació de Biodiversitat Vegetal (CeDocBiV) de la UB s’ha integrat el passat mes de desembre al web del CRAI.

El CeDocBiV és un servei que reuneix les diverses fonts documentals que utilitzen i alhora generen els grups de recerca de les Unitats de Botànica de la Facultat de Biologia i de la Facultat de Farmàcia. Amb aquesta documentació el Centre dóna suport a la recerca i a la docència dels investigadors de la UB.

El nou portal dóna accés a:

* L’herbari virtual. L’herbari, dirigit pel Dr. Julià Molero, del Dept. de Productes Naturals, Biologia Vegetal i Edafologia de la nostra Facultat, reuneix una important representació de tots els grans grups de vegetals: algues, briòfits, cormòfits, fongs i líquens.

* La secció Bases de dades sobre biodiversitat vegetal i cartografia temàtica, dirigida pel Dr. Xavier Font, del Dept. de Biologia Vegetal de la Facultat de Biologia, inclou:

* Bibliografia existent al CeDocBiV i a les biblioteques del CRAI

* Altres serveis que s’ofereixen des del Centre

En el Portal també s’hi troben ressenyades, les notícies i activitats del Centre.

Trobareu més informació sobre Botànica i Fisiologia vegetal a la Guia temàtica de Biologia.

Aquesta entrada s'ha publicat en Bases de dades i etiquetada amb , , , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Nou portal del Centre de Documentació de Biodiversitat Vegetal

1. Retroenllaç: Un bloc de gran interès « Biblioteca José Pizcueta

Els comentaris estan tancats.