Conferència de recerca

MetabolomicsLa propera conferència de recerca a la facultat tindrà lloc el proper dimarts, 25 de març a les 12:30 h. a l’aula A-5. La impartirà el Dr. Rafael Llorach i porta per títol Metabolòmica i nutrició.
El Dr. Llorach treballa la Departament de Nutrició i Bromatologia de la nostra facultat. Podeu consultar alguns dels seus articles. I també algunes obres de la biblioteca sobre nutrició i genètica o sobre proteòmica.
Si voleu saber més coses sobre la metabolòmica visiteu la pàgina de la Metabolomics Society o el portal Metabolomics.net.
A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia podeu consultar tota la informació referida a les conferències de recerca del curs 2007/2008.
Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències i etiquetada amb , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.