Acord del Consell de Govern de la UB sobre la lliure difusió del coneixement

El passat dia 18 de febrer el Consell de Govern de la Universitat de Barcelona va aprovar el document La UB i la lliure difusió del coneixement.
En aquest document, a banda dels antecedents i d’un repàs a l’estat de la qüestió d’aquest moviment, queden establertes unes propostes d’actuació concretes al sí de la nostra universitat. Aquestes propostes no solament fan referència a la manera d’emmagatzemar, difondre i preservar el coneixement generat per la universitat sinó també al programari utilitzat en ella.
En aquest bloc hem dedicat diverses entrades al moviment d’Accés Obert de la informació científica o Open Access i als dipòsits digitals.
Recordeu que la UB disposa del seu propi Dipòsit Digital .

Aquesta entrada s'ha publicat en Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Acord del Consell de Govern de la UB sobre la lliure difusió del coneixement

1. Retroenllaç: Firefox 3 « Bloc de Farmàcia / Pharmacy Blog

Els comentaris estan tancats.