Conferència de recerca

ChembioAvui dimarts 15 d’abril té lloc la propera conferència de recerca a la facultat, a les 12:30 h. a l’aula A-5. La impartirà el Dr. Jordi Quintana i porta per títol El projecte Chembiobank: construint una col·lecció pública de molècules amb informació biològica.
El Dr. Quintana és el director de la Plataforma de Drug Discovery, del Parc Científic de Barcelona. Aquesta plataforma a més de coordinar el projecte Chembiobank, treballa en la recerca associada al descobriment de nous fàrmacs.
El projecte Chembiobank està impulsat, a banda del Parc Científic de Barcelona, per la Universidade de Santiago de Compostela i per la Universitat Pompeu Fabra. La seva finalitat és:

crear una biblioteca de compostos químics acadèmics amb resultats de cribratge experimental i virtual.

Algunes obres que podeu consultar sobre recerca farmacèutica.
A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia podeu consultar tota la informació referida a les conferències de recerca del curs 2007/2008.

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències, Farmàcia i etiquetada amb , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.