Conferència de recerca

BiosensorsLa propera conferència de recerca a la facultat tindrà lloc demà dimarts, 22 d’abril a les 12:30 h. a l’aula A-5. La impartirà la Dra. Pilar Marco i porta per títol Biosensors: una alternativa per l’anàlisi química.
La Dra. Marco treballa com a investigadora científica a l’Institut d’Investigacions Químiques i Ambientals de Barcelona, dins del grup de recerca Applied Molecular Receptors Group (AMRg).
Podeu consultar diverses obres sobre biosensors a la biblioteca. I l’apartat dedicat a la Química analítica dins la Guia temàtica de Química.
A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia podeu consultar tota la informació referida a les conferències de recerca del curs 2007/2008.

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.