Conferència de recerca

La propera conferència de recerca a la facultat tindrà lloc el proper dimarts, 13 de maig, a les 12:30 h. a l’aula A-5. La impartirà el Dr. Joan Carles Rodríguez i porta per títol Noves dianes en hipertrigliceridèmia.

El Dr. Joan Carles Rodríguez és professor de la nostra facultat, del Departament de Bioquímica i Biologia Molecular.

Més informació:

American Heart Association. Heart and Stroke Encyclopedia: Hyperlipidemia
PriMed: Dislipidemia; Cerca d’articles a PubMed
Article de revisió: Christoph Schindler. Review: The metabolic syndrome as an endocrine disease: is there an effective pharmacotherapeutic strategy optimally targeting the pathogenesis? Therapeutic Advances in Cardiovascular Disease 2007; 1; 7.
A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia podeu consultar tota la informació referida a les conferències de recerca del curs 2007/2008.

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències, Farmàcia i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.