La Facultat de Farmàcia a YouTube

El vídeo ‘promocional’ de la nostra Facultat ja està a YouTube, a l’apartat Facultats i Escoles del canal de la UB.

A l’apartat ‘Recerca i docència‘ d’aquest canal, us recomanem l’anomenat La recerca contra la SIDA, i aprofitem per suggerir-vos la lectura de l’entrada dels nostres companys del Bloc de Bellvitge: 15è Memorial Internacional de la SIDA, memorial que tindrà lloc els dies 17 i 18 de maig.

Un altre vídeo recent sobre la recerca de teràpies sobre la SIDA: Obtienen una vacuna contra el sida administrada en aerosoles.

Aquesta entrada s'ha publicat en Farmàcia, Universitat de Barcelona, Videos i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a La Facultat de Farmàcia a YouTube

1. Retroenllaç: Blog de Historia de la medicina » Blog Archive » Memorial Internacional de la Sida

Els comentaris estan tancats.