Gastroteca.cat

CireresAvui us presentem el portal Gastroteca.cat. Desenvolupat pel Departament d’Innovació, Universitats i Empresa, compta amb l’assessorament de la Fundació Institut Català de la Cuina.
La Gastroteca:

és un portal per a la comercialització dels productes agroalimentaris catalans de qualitat i té com a objectiu facilitar als restauradors, comerços de l’alimentació i consumidors en general el coneixement i l’accés a aquests productes.

Hi trobareu una àmplia informació sobre aquests productes i els llocs on es poden adquirir o gaudir, a la que podreu accedir pel nom del producte o pels noms dels establiments, ordenats alfabèticament, geogràficament o per tipus de producte o d’establiment, segons sigui el cas. A més a més, disposa d’un mapa on podreu sel·leccionar la comarca en què estigueu interessats a conèixer els seus aliments.
Però els recursos del portal no s’acaben aquí. També inclou una secció de Receptes i una de Fires i festes, que es complementa amb l’Agenda. I a més a més, podeu trobar altres recursos com enllaços, notícies relacionades o vídeos. Sobre aquesta última secció cal dir que podeu enviar els vostres vídeos per a que siguin inclosos al portal.
Després de contemplar imatges tan apetitoses es feia difícil triar-ne una per il·lustrar aquesta entrada així que ens hem decidit per una que creiem molt suggerent, la de les delicioses cireres.

Aquesta entrada s'ha publicat en Aliments, Webs i etiquetada amb , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.