ticTOCs

Amb aquest curiós nom han batejat aquest servei de sumaris de revistes acadèmiques. El Journal Tables of Contents Service o Projecte ticTOCs és un servei gratuït que us permetrà llegir el sumari (TOC per les seves sigles en anglès) de l’últim número de la revista que trieu, tenir emmagatzemats els subsegüents sumaris o afegir-los al vostre lector de RSS. Aquestes dues últimes opcions requereixen que us enregistreu al servei ticTOCs.
Tot i que encara no es troba en una versió definitiva, ja inclou prop de 8000 sumaris i més de 170000 articles provinents de 72 editors diferents.
El desenvolupament del projecte és responsabilitat del ticTOCs Consortium que està format per:

• University of Liverpool Library
  • Heriot-Watt University
  • CrossRef
  • ProQuest CSA
  • Emerald
  • RefWorks
  • MIMAS
  • Cranfield University
  • Institute of Physics
  • SAGE Publishers
  • Interscience Publishers
  • DOAJ (Directory of Open Access Journals)
  • Open J-Gate
  • Intute

Podeu buscar per títol de revista o pel nom de l’editor. Si feu servir aquesta segona opció us apareixerà una llista amb totes les publicacions del mateix, i podreu seleccionar aquelles que us interessin. Per últim, encara que no menys important, podreu exportar directament a Refworks les referències dels articles.

Aquesta entrada s'ha publicat en Recursos electrònics, Revistes i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.