Activitats amb crèdits de lliure elecció a la biblioteca

fulletó del curs

El proper curs 2008-2009 la Biblioteca de Farmàcia repeteix la seva participació en l’activitat de lliure elecció organitzada per la Facultat de Farmàcia: Conèixer la Facultat. Els alumnes de nou ingrés matriculats en aquesta activitat assistiran a una sessió de dues hores on se’ls presentarà la biblioteca i els recursos i serveis oferts pel CRAI, especialment el nou catàleg i el préstec. Aquí teniu la presentació que hem preparat i que deixem al nostre web i en aquest bloc també teniu el vincle, sota l’epígraf Presentacions.

Poster

I la biblioteca organitza novament (abans es deia ‘Fonts d’informació en Ciències de la Salut – Farmàcia) una activitat de lliure elecció per a tots els alumnes de la Facultat, reconeguda amb 2 crèdits de lliure elecció: Buscant informació: Més enllà del Google. El programa i la metodologia són totalment renovats, adaptats a la nova realitat en aquest tema.

Esperem que s’hi matriculin força alumnes perquè creiem que pot ser-los molt útil en les cerques d’informació que hauran de fer en el transcurs de la seva vida acadèmica i també en la professional. Aquí teniu el fulletó i el pòster divulgatius.

Aquesta entrada s'ha publicat en Biblioteques, Cercadors, Docència, Farmàcia i etiquetada amb , , , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.