Conferència de recerca

EspiroquetesLa propera conferència de recerca a la facultat tindrà lloc el proper dimarts, 18 de novembre a les 12:30 h a l’Aula A-5. La impartirà la Dra. Mercè Berlanga i porta per títol Simbioma: coevolució insectes-espiroquetes.
La Dra. Berlanga és professora de la nostra Facultat, del Departament de Microbiologia i Parasitologia Sanitàries i desenvolupa la seva feina dins la Unitat de Microbiologia. Podeu consultar alguns dels seus articles.
Les Espiroquetes són un tipus de bacteris. Aquestes són les obres sobre bacteris que trobareu a les biblioteques del CRAI.
 A la Subguia de Microbiologia de la Guia temàtica de Farmàcia trobareu altres recursos d’informació.
A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida a les conferències de recerca del curs 2008/2009.

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències i etiquetada amb , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.