Novetats al Campus Virtual

Logo Campus Virtual UBEls professors que ja esteu treballant les vostres assignatures a través del Campus Virtual, podeu, a partir d’avui, incorporar dos nous blocs als vostres cursos. Aquests blocs us permetran integrar recursos del CRAI. D’una banda teniu el bloc anomenat La biblioteca a l’abast. Aquest inclou accés a les següents eines i recursos:

• Consulta al catàleg de les biblioteques
  • Cerca de títols de revistes electròniques

• Cerca per tema de tots els recursos electrònics de que disposem

• Accés al formulari de consulta digital ‘Pregunteu al bibliotecari’

• Accés al Web del CRAI

Aquest bloc facilita a alumnes i professors la cerca i consulta d’informació mentre es treballa amb el Campus.
L’altre bloc, Suport a la docència, està adreçat a tots els docents i investigadors. Des d’ell teniu accés a:

• Cerca i consulta de documents docents publicats a les col·leccions OMADO i RIDOC del Dipòsit Digital de la UB
  • Publicar material docent a la col·lecció OMADO  directament des del Campus

• Accés al Portal de Suport a la Docència

Es tracta de recursos i eines que us permetran cercar i consultar documents i material docent publicat pel professorat de la Universitat de Barcelona, a través de la col·lecció OMADO i el Dipòsit Digital de la UB, així com publicar els vostres propis materials. Amb la consulta de la col·lecció RIDOC localitzareu documents informatius publicats per unitats administratives i acadèmiques de la UB útils al professorat en el desenvolupament de la seva funció docent.
Per inserir aquests blocs, ho heu de fer com amb qualsevol dels que ja existien: un cop identificats al Campus Virtual, activeu l’edició del vostre curs i amb l’eina Blocs, els seleccioneu des del desplegable.

Aquesta entrada s'ha publicat en Campus Virtual, CRAI, Docència, Serveis biblioteca i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.