Exposició a la biblioteca: Cap a la Ciència 2.0: Dipòsits digitals

presen1Amb motiu de la celebració de la patrona de la Facultat de Farmàcia, la Biblioteca presenta una exposició, Cap a la Ciència 2.0: Dipòsits digitals, amb l’objectiu d’ampliar la difusió dels dipòsits digitals, especialment del DD de la UB i dels altres dipòsits en què hi participa.

mostra2Creiem que aquesta és una eina de cooperació en la publicació i difusió del coneixement generat a la nostra universitat que cal potenciar i  el CRAI està tenint una participació fonamental en el seu desenvolupament i en la seva difusió.

Us invitem a visitar la mostra bibliogràfica al vestíbul de la nostra biblioteca, entre els dies 4 i 12 d’aquest mes de desembre.

Aquesta entrada s'ha publicat en Exposicions, Exposicions virtuals, Farmàcia, Notícies, Novetat destacada, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.