Conferència de recerca a la Facultat

Wikipedia

The cis-isomer of resveratrol

La propera conferència de recerca a la facultat tindrà lloc el proper dimarts, 9 de desembre a les 12:30 h a l’Aula A-5. La impartirà ek Dr. Raúl Zamora-Ros, del Departament de Nutrició i Bromatologia de la Facultat de Farmàcia.
Porta per títol Resveratrol: Marcador biològic i dietètic de consum de vi.
El Dr. Zamora-Ros és coautor de les Tablas de composición de alimentos del CESNID = Taules de composició d’aliments del CESNID / Centre d’ensenyament superior de nutrició i dietètica (CESNID), que podeu consultar a diverses biblioteques del CRAI.
Podeu consultar la tesi del conferenciant, amb el mateix títol, aquí.
El resveratrol és un polifenol (obres al CRAI), present a les nous, al raïm i al vi negre, i que, segons esudis recents, presenta unes capacitats anitinflamatòries, antioxidants i adhúc, antitumorals.
Resveratrol a Wikipedia.
Article a consumer eroski: Las promesas del resveratrol
Article a ACE Revista de Enología: El resveratrol del vino: ¿una molécula anticancerosa?
Guia de Ciència i Tecnologia dels aliments

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida a les conferències de recerca del curs 2008/2009.

Aquesta entrada s'ha publicat en Aliments, Conferències, Farmàcia i etiquetada amb , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.