dicciomed.es

Dictionaries

Una nova publicació electrònica d’accés lliure. En aquesta ocasió es tracta d’una obra de referència, el diccionari dicciomed.es: Diccionario médico-biológico, histórico y etimológico.
El creador i coordinador del projecte és en Francisco Cortés Gabaudan, professor titular de filologia grega a la Universidad de Salamanca. També participa com a autor juntament amb els biòlegs Elena Cid Ledesma, Ma Teresa Cid Ledesma i Miguel Marchena, els metges Ma Concepción Ledesma i Pedro Pedrero i el professor titular de filologia grega de la Universidad de Extremadura, Jesús Ureña Bracero.
Es tracta, com es dedueix del seu títol, d’un diccionari de termes mèdics i biològics, estudiats des del punt de vista històric i etimològic. Actualment compta amb més de 5700 termes i es van afegint en base a les cerques que no obtenen resposta, ja que queden gravades, i a les propostes que fan els alumnes de l’assignatura que imparteix el coordinador del projecte, Etimologías griegas del vocabulario biosanitario.
Podeu cercar per paraules, per lexemes o sufixes, així com per termes que apareguin a d’altres camps de cada registre. El sistema admet el truncament amb l’asterisc (*).
Us podeu subscriure per correu o per RSS a les actualitzacions.
A l’apartat Diccionaris, enciclopèdies, glossaris de la Guia temàtica de Farmàcia, trobareu més recursos d’aquesta mena. I a l’apartat Diccionaris de la Guia general i de referència, trobareu diccionaris d’idiomes.

Aquesta entrada s'ha publicat en Farmàcia, Medicina, Recursos electrònics i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.